Preskočiť na hlavný obsah

Cestovanie s Boncamilou - výlet do Brightonu ♥

 Ahojte !


Po dlhšej dobe som sa rozhodla pridať nový článok z môjho výletu do Brightonu, kde som strávila krásne a pohodové pondelkové popoludnie ! Kamarátka, s ktorou som si už dlhšiu dobu písala (internet friend - spoznali sme sa cez tumblr), tam býva a keďže som momentálne v Southamptone tak nás napadlo, že to nie je ďaleko a tak môžem prísť a strávime spolu jeden deň. Ukáže mi Brighton a zároveň sa konečne (asi po 4 rokoch) stretneme osobne. Znelo to ako super plán a tak som si hneď kúpila lístky na vlak. 







Prvýkrát som cestovala vlakom v Anglicku sama, no napriek tomu cesta rýchlo ubehla. Celý čas som sa pozerala z okna a obdivovala krajinu, a miesta ktoré som ešte nikdy predtým nevidela. Zo Southamptonu do Brightonu to bolo asi hodinku a pól a keď som vystúpila ma už kamarátka čakala na stanici. Hneď ako sme sa stretli sme sa objali a pustili do reči a sadli sme si. Vec sa má tak, že ak sa prvýkrát idete stretnúť s človekom ktorého poznáte len cez tumblr/twitter/facetime/snapchat, tak vôbec netušíte aké to bude naživo, či nebude trápne ticho alebo náhodou budete otravní.. no toto náš prípad nebol, super sme si rozumeli a akonáhle sme začali rozprávať tak sme neprestali až dokiaľ sme sa nerozlúčili.

Ale teraz už späť k Brightonu ! Kde začať ? 

Jednoducho nádherné mesto, centrum - síce rušné a plné ľudí, ale veľmi pekné s uličkami a časťami, kde sa dá relaxovať. Na prvý pohľad mi Brighton trochu pripomenul Londýn, ktorý zbožňujem.
Ako prvé sme sa šli pozrieť na Brighton Pavilión - exotický palác v centre mesta so zaujímavou históriou. Na chvíľu som sa cítila ako v Indii. Pred palácom bol park plný študentov, kde sme skončili aj my. S Hajrou sme si veľmi sadli a rozumeli, bolo to super, lebo sme sa naozaj mohli rozpávať o hocičom a obidve sme sa chápali. Tento typ ľudí najviac zbožňujem.










Ako ďalšie sme sa vybrali do tzv. The Lanes - úzke uličky s rôznymi obchodíkmi, kaviarňami a túto menšiu prechádzku sme zakončili neskorším obedom. 
Navštívili sme pizzeriu Donatella a musím povedať že lepšiu pizzu som fakt ešte nejedla. Bonusom bola aj super cena - 5 libier, Možno vám to príde ako veľa, ale v Anglicku pizzu za menej ako 8 libier zoženiete asi len v supermarketoch alebo v niektorých reštauráciach.




S plným žalúdkom sme sa presunuli do centra a obchodného domu, cez ktorý sme však len rýchlo prebehli, pretože našou hlavnou zastávkou bolo MORE!!! a pláž haha.
V momente kedy sme sa dostali na Brighton beach odkiaľ som mala výhľad aj na Brighton Pier som sa cítila ako vo sne. Pamätám si, že toto bolo jedno z miest ktoré som v Anglicku vždy chcela navštíviť a teraz som tu stála.


  
Brighton Pier je mólo, kde nájdete veľa jedla, zmrzliny, automatov s hračkami a na záver aj kolotoče. Samozrejme si tu môžete vychutnať krásny výhľad na more a pláž.







Náš výlet sme zakončili na pláži, kde som sa odhodlala prvýkrát si ísť namočiť nohy do "anglického mora". Southampton je síce pri mori, ale k moru sa nedostanete - keďže to je prístavné mesto, To znamená, že taká typická pláž ako je všade na pobreží južného Anglicka v Southamptone chýba.

Voda bola veľmi studená, ale aj tak som si pobehala po pobreží a len sa čudovala ako sa môžu ľudia v takejto studenej vode kúpať. Potom sme ešte chvílu posedeli, porozprávali a keďže už bol čas ísť na stanicu tak sme sa s plážou museli rozlúčiť.



Na stanicu sme sa dostali za necelú polhodinku cesty cez hlavnú ulicu a potom sme sa rozlúčili, s tým že nabudúce príde moja kamarátka za mnou - do Southamptonu. Už teraz sa teším !



Myslím, že tento post by som zakončila tak - že pokiaľ niekedy budete v Anglicku na dlhšie tak si určite nenechajte uniknúť možnosť sa ísť pozrieť do Brightonu. Pre mňa je to zatiaľ asi najkrajšie mesto aké som v Anglicku navštívila (okrem Londýna samozrejme haha). Jednoducho ma láka, že by som si nemusela vybrať medzi morom a štýlom "veľkomesta", lebo tu je všetko ! :)

Dúfam, že sa vám článok páčil a už teraz sa teším na ďalší zo série cestovania, taktiež na mojom youtube nájdete už čoskoro vlogy z cestovania na ktoré sa veľmi teším !
Ako sa VÁM páči Brighton ? Išli by ste sa tam pozrieť ? :)

                                                                                                        S láskou Boncamila♥












Komentáre

  1. Ahoj Kami :) Rada by som sa opýtala ako si začala s blogom? :) Ako si ho zviditeľnila a získala prvých čitateľov? :) Vďaka za radu. Článok je samozrejme super :) x

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Domi :) ĎAKUJEM ! a myslím, že to prevažne išlo popri youtube, pridávala som to na všetky moje sociálne média a vždy pri novom videu mám odkaz ak niekto chce si kuknúť :) myslím si že sociálne médiá sú super prostriedok ! držím palce :))

      Odstrániť
    2. Vďaka za radu! :) Ja síce youtube nemám a blog sa bojím zdielať na ostatných sociálnych sieťach. Začiatok je ťažší no :)

      Odstrániť
  2. Super článok Kami! :) ♥ Brighton mám na svojom liste miest, ktoré by som určite niekedy chcela navštíviť :) vyzerá to tam naozaj krásne! a už sa veľmi teším na vlogy! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Mišiii ! :) Dúfam, že sa ti to čoskoro podarí, samozrejme že musíš prísť aj za mnou niekedy ! haha, a som rada že sa tešíš ♥ velmi si mi teraz sdvihla náladu takže ďakujem za milý komentár :))

      Odstrániť
    2. jeej tak to som rada, že som ti zlepšila náladu! :)) hehe ďakujem za pozvanie, veľmi rada by som išla no, kiežby sa to len tak dalo :D

      Odstrániť
  3. Zatiaľ som síce bola len v Londýne, ale ak je Brghton taký ako ho opisuješ, tak to musí byť naozaj super! :) Londýn milujem a za nič by sm ho nevymenila, ale treba kukať aj po iných mestách! :) Super článok! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné ! V Anglicku je toľko krásnych miest a aj menších mestečiek pri mori ktoré stoja zato, ale všetci turisti väčšinou len vidia Londýn, čo je škoda lebo naozaj aj ostatné miesta stoja zato ! ĎAKUJEM :)) som rada že sa páči ♥

      Odstrániť
    2. Áno, väčšina vidí len Londýn, ale v Londýne je toho tak veľa a pritom každý ma v dnešnej dobe tak málo času, takže podľa mňa väčšina ľudí je rada, že videla vôbec Londýn! :)Komu by sa to nemohlo páčiť? :)

      Odstrániť
  4. Brighton je mesto, ktoré ma z UK láka najviac, takže by som sa tam raz určite rada pozrela! A pekný článok, určite by si mohla písať aj častejšie :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Kokosovo-banánová nepečená torta - raw recept ♡

Ahojte ! Počas Veľkej Noci som chcela niečo upiecť a natrafila som na tento úžasný recept, ktorý som ešte trošku doladila a musím sa pochváliť, že moje dielo malo veľký úspech a chutilo naozaj výborne ! A navyše, je to pomerne jednoduchý recept na raw spôsob - nepečená torta. Táto torta neobsahuje ani cukor, ani múku, takže by sme mohli polemizovať o zdravej torte :) Na túto tortu budeme potrebovať:          KORPUS: orechy ľubovolné (1 šálka) strúhaný kokos (1 šálka) med (1 polievková lyžica) kakao (2 polievkové lyžice) datle/hrozienka (1/2 šálky)         PLNKA: strúhaný kokos (3 šálky) kokosový olej (1/4 šálka) med/agátový sirup (1/4 šálka)         POLEVA:  (čokoládová poleva) kakao (2 polievkové lyžice) kokosový olej (2 polievkové lyžice) med (2 polievkové lyžice) + BANÁNY 3 kusy - ktoré budeme ukladať na hotový korpus  K ingredenciám by som dodala, že datle,kokosový olej a agátový sirup môžete dostať v DMku alebo v Bio potravinách. Sú to trošk

Cestovanie s Boncamilou - Madrid ♥ / Travelling with Boncamila - Madrid 2017

Ahojte a vítam vás pri mojom novom príspevku v rámci Cestovania s Boncamilou ! Dnes som sa vám rozhodla napísať a zhrnúť moje menšie dobrodružstvo v Madride.:) Ako mi to vlastne napadlo ? V Madride býva moja najlepšia kamarátka Sandra - s ktorou sme sa spoznali online v roku 2013, stretávame sa približne raz - keď máme šťastie aj dvakrát ročne. V októbri sme sa rozprávali a vzhľadom na moje polročné prázdniny medzi prvým a druhým semestrom som sa rozhodla, že si kúpim letenku (ktorá ma vyšla 30 libier tam aj s5 !!!) a hneď ako si dokončím zadania a prezentujem business, tak sa stretneme v Madride ! Odvážne a veľmi spontánne rozhodnutie, ktoré nikdy nebudem ľutovať.                     _________________________________________________________ Hello ! Welcome in my new post from travelling edition - this time I will be taking you with me back to Madrid and writing you a bit about my random adventure ! How did I come up with going to Madrid ? Easy and simple. My best friends is