Preskočiť na hlavný obsah

Moja prvá kampaň pre charitatívny obchod / My first fashion campaign for charity shop #UNIDiary

Ahojte !


Po dlhšej dobe vás vítam na mojom blogu ! Ešte predtým ako začnem by som vám rada popriala všetko dobre do nového roku 2017 ♥ aby sa vám darilo, boli ste zdraví, šťastní, obklopení ľudmi ktorí si vás važia a majú vás radi, aby ste boli odvážni a nebáli sa ísť za tým čo chcete a nasledovať vaše sny ! :) Prajem vám len to naj naj !

                                                                                                                                                              


Hello !

And welcome on my blog ! Before I start writing I would like to wish you all the best in new year 2017 ♥ I wish you health, happiness, to be surrounded by people who appreciate you and love you and to be brave enough to go after what you want and follow your dreams ! :) I wish you all the best !


                            Moja prvá kampaň pre charitatívny obchod #UNIDiary

V dnešnom článku by som vám rada povedala o jednom z projektov - ktorý som mala tento semester. Pridávala som to aj na Facebook page aj na Instagram a viacerí z vás ste mi písali, že by ste sa chceli dozvedieť aj viac a tak ma napadlo vám moju prácu trošku priblížiť ! Ako aj minulé semestre aj tieto, na začiatku dostaneme zadanie s tým čo máme vypracovať na daný termín, dnešný projekt som mala rozdelený na dve časti - prvou bolo vypracovať plán na to ako si predstavujem zmenu tohto charitatívneho obchodu - po vizuálnej stránke a pridať k tomu mood boardy ktoré by prilížili moju predstavu, a taktiež pripraviť podklady na záverečný projekt - filmovanie mojej campane. 
                                                                                                                                                 

In this post I would like to tell you more about one of my projects for this semester at University. After posting some pictures on Instagram and Facebook page I have got lot of questions about this topic and so I decided to write a little bit about this project for you ! Just like last year, this year as well we have been given assignments at the beggining of year - this one is consisting of 2 parts - the first one was to create a plan and vision of our charity store concept idea and add mood boards to have a clear vision and also prepare everything for the final project - filming the actual campaign.

 
MOODBOARD 1: design obchodu / store design



MOODBOARD 2: trendy v ženskej móde jeseň/zima 2016
trends in women´s fashion autumn/winter 2016



MOODBOARD 3: trendy v mužskej móde jeseň/zima 2016
trends in men´s fashion autumn/winter 2016


Ako challenge som si dala tento rok pánsku módu a v tomto projekte som chcela vyskúšať kombináciu pánskej a dámskej módy. Ešte pred samotným zadaním sme sa rozhodli ísť na výlet do mestečka Winchester - kde sme pozorovali a prechádzali sa rôznymi charitatívnymi obchodmi aby sme vedeli ako to vlastne vyzerá. Neskôr som si vyhliadla obchod ktorý mi najviac vyhovoval z daného reťazcu charitatívnych obchodov Age Concern Hampshire - a so spolužiačkou a kamarátkou Grace sme sa vybrali osobne do New Milton pozrieť si aké oblečenie ponúkajú aby sme si vedeli vybrať oblečenie do našich kampaní.
                                                                                                                                                

As a challenge this year I decided to start with men´s fashion and in this project I picked combination of both - women´s wear and men´s wear. Before we started, we decided to go for a little trip to Winchester to see all the charity shops and do research to see what it actually looks like. Later on I picked the boutique/store I wanted to do my campaign with and me and my friend Grace went to take a look around in person, This store is located in New Milton and we went there to pick clothes that would suit our campaigns.




Prvé zadanie som odozvdávala vo forme PDF a bolo tých stránok 22. Ďalším krokom bolo naplánovať točenie kampane. Úprimne, dať dokopy 4 študentov - ktorý by mali spoločný voľný deň na točenie mimo mesta bolo celkom zábavné - hlavne náročné v tom, že ja som už dopredu mala premyslené kto budú moji modely a modelky. Nakoniec som to točila až na druhý plánovaný dátum 1.12.2016 - kedže pôvodný deň pršalo a jedna modelka mi vypovedala - tak som si musela nájsť náhradu. Všetko som pochystala a poskúšala a vyrazili sme s plným kufrom oblečenia do New Miltonu. Môj príbeh kampane poukazuje na mladých ľudí, ktorí sa prechádzaju po mestečku a nájdu obchod ktorý ich priláka a zistia, že aj v charitatívnom obchode nájdu originálne veci. Táto kampaň má názov BE UNIQUE a symbolizuje hlavne to, že pokiaľ chcete byť jedinečný a originál tak práve v tomto obchode nato nájdete všetko potrebné - zároveň pomôžete organizácii a ušetríte kopu peňazí, ktoré by ste minuli v značkových obchodoch. 
                                                                                                                                         

First assignment was PDF consisting of 22 pages full of visuals. Next step was to plan the filming of campaign. TO be honest it was very hard to find a good time for 4 students with different timetables - in order to have one whole day for filming outside the city. Especially because I already picked my models for the campaign. First attempt was unsuccessful due to bad weather and my model changing the plans. As  I had to find a new model replacement, the final filming happend on 1st of december. I prepared everything needed and we set off to New Milton with full car of clothes. The story of campaign showcases young people - friends, walking around town and fnding charity shop. After they walk in they realize that they can find original and nice clothes here. This campaign is named BE UNIQUE and the meaning behind is - if you want to be original and unique - this shop is the ONE. Just like you buy clothes that nobody else have, you will help the community and save money you would spend for expensive brands.



Dnešným dňom som teda túto prácu ukončila ! Okrem videa som ešte pripravila aj 8 strán ohľadom toho ako teda bude táto moja kampaň fungovať v praxi - a prečo si myslím že to bude úspešné. Toto video som sa rozhodla publikovať aj na môj YouTube kanál. Je to niečo iné ako ste zvyknutý, ale dúfam, že sa vám moja práca bude páčiť. Povedala by som, že som za túto prácu na seba hrdá, lebo som na nej pracovala neustále a maličkými krokmi sa stále približovala k niečomu čo som chcela dosiahnuť. Preto by som to isté chcela poradiť aj vám, pokiaľ máte niečo čo vás baví tak určite si za tým chodte aj keď malými - možno pre niektorých aj neviditeľnými krokmi. A to je aj moje novoročné predsavzatie (hlavne s blogom a youtubom)

Na záver vám hodím link na YOUTUBE video. Možno ste prišli z youtube sem, alebo pôjdete odtiaľto tam, ja sa vám chcem poďakovať, ak ste sa dostali až sem a prajem vám príjemný zvyšok týždňa !

PS: Chceli by ste vidieť aj ostatné projekty ? Ak máte hocijaké otázky k tejto téme / projektu /škole - píšte mi ich dolu do komentárov a ja vám rada odpoviem. :)
                                                           
                                                                                                                                                  

And so after this work is finally done ! Together with the video campaign I prepared 8 pages about how my campaign is going to work in real life and why do I think it is going to successful. I decided to post this video online on my YouTube channel. It is something I have not done before but I really hope you will like it and enjoy it ! To sum this up, I would say I am very proud of my achievemnt because I have worked really hard with little steps to something I wanted to create. So for you out there - my advice is to always do little steps in something you enjoy because these little, invisible steps are going to be big one day ! And that is also my big new resolution for 2017 (especially with my blog and youtube)

I am adding a link for the YOUTUBE video. Maybe you are here through the video or you will go to the video after this, but I would like to thank you for reading this post, and I wish you nice and lovely week !  PS: If you would like to see more upcoming or previous projects like this let me know in comments ! And I will be happy to answer :)


BEHIND THE SCENES

VIDEO: 







Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Cestovanie s Boncamilou - výlet do Brightonu ♥

 Ahojte ! Po dlhšej dobe som sa rozhodla pridať nový článok z môjho výletu do Brightonu , kde som strávila krásne a pohodové pondelkové popoludnie ! Kamarátka, s ktorou som si už dlhšiu dobu písala (internet friend - spoznali sme sa cez tumblr), tam býva a keďže som momentálne v Southamptone tak nás napadlo, že to nie je ďaleko a tak môžem prísť a strávime spolu jeden deň. Ukáže mi Brighton a zároveň sa konečne (asi po 4 rokoch) stretneme osobne. Znelo to ako super plán a tak som si hneď kúpila lístky na vlak.  Prvýkrát som cestovala vlakom v Anglicku sama, no napriek tomu cesta rýchlo ubehla. Celý čas som sa pozerala z okna a obdivovala krajinu, a miesta ktoré som ešte nikdy predtým nevidela. Zo Southamptonu do Brightonu to bolo asi hodinku a pól a keď som vystúpila ma už kamarátka čakala na stanici. Hneď ako sme sa stretli sme sa objali a pustili do reči a sadli sme si. Vec sa má tak, že ak sa prvýkrát idete stretnúť s človekom ktorého poznáte len cez tumblr/twitte

Kokosovo-banánová nepečená torta - raw recept ♡

Ahojte ! Počas Veľkej Noci som chcela niečo upiecť a natrafila som na tento úžasný recept, ktorý som ešte trošku doladila a musím sa pochváliť, že moje dielo malo veľký úspech a chutilo naozaj výborne ! A navyše, je to pomerne jednoduchý recept na raw spôsob - nepečená torta. Táto torta neobsahuje ani cukor, ani múku, takže by sme mohli polemizovať o zdravej torte :) Na túto tortu budeme potrebovať:          KORPUS: orechy ľubovolné (1 šálka) strúhaný kokos (1 šálka) med (1 polievková lyžica) kakao (2 polievkové lyžice) datle/hrozienka (1/2 šálky)         PLNKA: strúhaný kokos (3 šálky) kokosový olej (1/4 šálka) med/agátový sirup (1/4 šálka)         POLEVA:  (čokoládová poleva) kakao (2 polievkové lyžice) kokosový olej (2 polievkové lyžice) med (2 polievkové lyžice) + BANÁNY 3 kusy - ktoré budeme ukladať na hotový korpus  K ingredenciám by som dodala, že datle,kokosový olej a agátový sirup môžete dostať v DMku alebo v Bio potravinách. Sú to trošk

Cestovanie s Boncamilou - Madrid ♥ / Travelling with Boncamila - Madrid 2017

Ahojte a vítam vás pri mojom novom príspevku v rámci Cestovania s Boncamilou ! Dnes som sa vám rozhodla napísať a zhrnúť moje menšie dobrodružstvo v Madride.:) Ako mi to vlastne napadlo ? V Madride býva moja najlepšia kamarátka Sandra - s ktorou sme sa spoznali online v roku 2013, stretávame sa približne raz - keď máme šťastie aj dvakrát ročne. V októbri sme sa rozprávali a vzhľadom na moje polročné prázdniny medzi prvým a druhým semestrom som sa rozhodla, že si kúpim letenku (ktorá ma vyšla 30 libier tam aj s5 !!!) a hneď ako si dokončím zadania a prezentujem business, tak sa stretneme v Madride ! Odvážne a veľmi spontánne rozhodnutie, ktoré nikdy nebudem ľutovať.                     _________________________________________________________ Hello ! Welcome in my new post from travelling edition - this time I will be taking you with me back to Madrid and writing you a bit about my random adventure ! How did I come up with going to Madrid ? Easy and simple. My best friends is